Profile


Registracija sudionika Registracija sudionika moguća je u srijedu, 23. svibnja, od 14:00 do 20:00 sati, i u četvrtak, 24. svibnja, od 09:00 do 20:00 sati na registracijskom pultu hotela Valamar Diamant (preko puta recepcije). Svi prijavljeni sudionici će unaprijed e-mailom dobiti svoj QR (Quick Response) kod te će se istim moći prijaviti na registracijskom pultu COMBIS konferencije. Ponesite svoj QR kod sa sobom, bilo ispisan ili na pametnim telefonima kako biste se brže prijavili. Prilikom prijave, uz torbu s konferencijskim materijalima, dobit ćete akreditaciju za koju vas molimo da je nosite sa sobom tijekom cijelog trajanja konferencije. Napominjemo kako ćete u konferencijskim knjižicama moći pronaći sve potrebne informacije o cjelokupnom programu konferencije. Predavanja COMBIS konferencije Otvaranje konferencije, plenarna predavanja te zatvaranje će se održati u dvorani Diamant 1. Hackathon try{code}catch održat će se u dvorani Diamant 2. Sva predavanja će se održavati paralelno u dvoranama hotela Valamar Diamant, dvoranama Magnolija, Ružmarin i Lavrika. I kroz prisustvom na predavanjima, kao i sudjelovanjem na COMBIS hackathonu možete prikupljati bodove u sklopu CoCo Questa. Plenarno predavanje powered by HT : The Future and What to Do About it Sa zadovoljstvom najavljujemo plenarnog  predavača Marka Stevensona. Mark Stevenson jedan je od najcjenjenijih svjetskih futurista prema Huffington Postu, poduzetnik, govornik, radijski voditelj, autor bestsellera 'We do things differently' i 'An Optimist's Tour of the Future' i stručnjak za globalne trendove i inovacije. Svojim inspirativnim, a istovremeno duhovitim pristupom Stevenson će pružiti pregled dobrih i loših mogućnosti u idućih 20 godina te pojasniti zašto je 'business as usual’ razmišljanje zapravo recept za katastrofu. Plenarno predavanje tematizira promjene u društvu u pogledu tehnologije, energije, upravljanja, zdravlja i trgovine te što se sve pametne tvrtke trebaju zapitati o poslovanju u ovom vremenu. Poslušajte što o uspjehu poslovanja u budućnosti najavljuje Mark Stevenson na plenarnom predavanju u srijedu, 23. svibnja od 15:30 sati u dvorani Diamant 1. Plenarno predavanje powered by Cisco: Connecting Strategy Design and Delivery: Closing the Expensive Implementation Gap Zadovoljstvo nam je najaviti drugog plenarnog predavača, stručnjaka za upravljanje projektima i implementaciju strategija, Ricarda Vargasa, izvršnog direktora Brightline inicijative - koalicije vodećih svjetskih organizacija iz poslovnih, vladinih i neprofitnih sektora, koja je posvećena pružanju znanja, uvida i rješenja za uspješno premošćivanje jaza između razvoja strategije i njene implementacije u poslovanju. Brightline Initative je 2017. godine objavila poražavajuće podatke kako samo jedna od deset organizacija u svijetu uspijeva ostvariti sve svoje strateške ciljeve, a u prosjeku čak 20 posto organizacija ne realizira usvojenu strategiju. Ovo plenarno predavanje posvetit će se upravo izazovima s kojima se kompanije susreću pri implementaciji kreirane strategije, jer biti u stanju uspješno implementirati strateške projekte i programe omogućuje snažnu konkurentsku prednost. Saznajte iz prve ruke kojih su to 10 vodećih načela Brightline inicijative te ne propustite priliku naučiti kako uspješno premostiti izazov između kreiranja strategije poslovanja i njene implementacije u petak, 25. svibnja od 10:00 sati u dvorani Diamant1! Cutting edge tehnološko predavanje: SRE i pouzdanost raspodijeljenih sustava u Google-u Pouzdanost je kritična karakteristika mnogih proizvoda. Pouzdanost je težak problem i često je u kontradikciji s brzinom razvoja programske potpore i ukupnim troškovima. U Googleu, SRE - Site Reliability Engineering timovi su dodijeljeni važnim proizvodima i njihov je zadatak da upravljaju kompromisima vezanim uz pouzdanost sustava i da osiguraju da produkcijski sustavi rade unutar zadanih parametara. Ne propustite ovogodišnje cutting edge tehnološko predavanje koje će održati Igor Grudenić, Delivery SRE tech lead u Google-u i saznajte kako SRE aktivno sudjeluje u oblikovanju arhitekture sustava, kontrolira proces upravljanja promjenama i pruža potporu kritičnim komponentama sustava u petak, 25. svibnja od 11 sati u Diamant 1 dvorani. Ispunite upitnike COMBIS konferencije! Putem QR koda svaki vaš posjet predavanju bit će zabilježen te ćete tijekom svakog posjećenog predavanja primiti e-mail s kratkim upitnikom kojim ćete moći ocijeniti predavanje. Upitnicima ćete moći pristupiti i putem mobilne aplikacije. Izdvojite minutu vremena, odgovorite na upitnik nakon svakog predavanja i sudjelujte u CoCo Questu! Sa svakim posjetom predavanju te ispunjenim upitnikom povećavate broj vaših bodova Vrijedne nagrade CoCo Questa I ove godine osigurali smo vam vrijedne nagrade! Izvlačenje dobitnika nagrada će se održati na svečanom zatvaranju konferencije, a u konkurenciju za osvajanje nagrada ulaze svi koji su sakupljali bodove tijekom sva tri konferencijska dana. Sudionici koji su sakupili najviše bodova imaju priliku osvojiti jednu od vrijednih nagrada:

  • Notebook Lenovo ThinkPad Yoga 370     
       
  •  Tablet Lenovo IdeaPad Yoga 520-14 
       
  • Laserski pisač u boji - Lexmark CS310dn
       
  • Dron Kai Deng X-Fighter K60 i
          Press room Svim akreditiranim novinarima su osigurani prostor, oprema i materijali neophodni za praćenje COMBIS konferencije. Press room se nalazi u hotelu Valamar Diamant, na razini -1, u neposrednoj blizini Diamant 1 i Diamant 2 dvorana. Radno vrijeme Press rooma u srijedu je od 14:00 do 19:00, u četvrtak od 09:00 do 19:00 sati, a u petak 09:00:13:00 sati. Press kontakt: Štefica Grižinovec, voditeljica Press centra Tel. + 385 1 3652 658 Fax. + 385 1 3651 251 e-mail: PR@combis.hr NAPOMENA COMBIS konferenciju snimat će službeni fotografi i snimatelji te novinari koji će prisustvovati na konferenciji. Sudjelovanjem na COMBIS konferenciji suglasni ste da vas se smije fotografirati i snimati, kao i da se sav materijal smije koristiti u svrhe promocije COMBIS konferencije.

KOntakt


Za sve dodatne informacije vezane uz prijavu, smještaj i prijevoz kontaktirajte agenciju MeetMe na tel: +385 1 4550 334 ili pošaljete e-mail na adresu combiskonferencija2018@meetme.hr.
Za sva ostala pitanja vezana uz COMBIS konferenciju molimo vas da nas kontaktirate na:

ORGANIZATOR

COMBIS d.o.o.
Hektorovićeva 2
10 000 Zagreb

telefon

+385 1 3657 532